Všeobecné obchodní a reklamační podmínky

Provozovatel:
StudyCare, s.r.o.
IČO: 21034605
Sídlo: Husitská 107/3, 130 00 Praha 3 – Žižkov, Česká republika
Email: info@studycare.cz
Bankovní spojení: Fio banka, IBAN: CZ55 2010 0000 0025 0274 6151, SWIFT: FIOBCZPPXXX

Provozované webové stránky: www.studycare.cz


1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi společností StudyCare, s.r.o. (dále jen „Provozovatel“) a spotřebitelem (dále jen „Klient“), který si prostřednictvím webových stránek objednává poradenské a administrativní služby související se studiem v zahraničí.

Objednáním služeb Klient potvrzuje, že se s obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi ve smyslu § 1810 a násl. občanského zákoníku.


2. Vymezení poskytovaných služeb

Provozovatel poskytuje zejména následující služby:

  • poradenství při výběru školy a studijního programu,

  • administrativní pomoc s přihláškami na zahraniční školy,

  • komunikaci se školami v rozsahu nezbytném pro podání přihlášky,

  • přípravu povinných dokumentů,

  • pomoc s ubytováním, pojištěním a vízovými povinnostmi prostřednictvím ubytovacích a odletových manuálů,

  • registraci na jazykové testy (včetně OOPT),

  • poskytování digitálních materiálů (PDF, videa, návody, kurzy),

  • přístup do online komunity (např. Discord),

  • zastupování na základě plné moci při podávání přihlášek.

Provozovatel není vzdělávací institucí, nerozhoduje o přijetí ke studiu a je pouze zprostředkovatelem a poradcem.


3. Objednávka služeb

Služby je možné objednat:

  • prostřednictvím e‑shopu,

  • e‑mailem,

  • telefonicky.

Po úhradě Klient vyplní elektronickou přihlášku, v níž uvede všechny potřebné údaje pro poskytování služeb.

Bez potvrzení těchto obchodních podmínek není možné dokončit objednávku.


4. Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah vzniká okamžikem:

  • úhrady ceny služby a zároveň

  • odesláním vyplněné přihlášky Klientem.

Odesláním přihlášky Klient výslovně souhlasí s okamžitým započetím poskytování služeb ve smyslu § 1823 občanského zákoníku.


5. Ceny služeb

Aktuální ceny jsou uvedeny na webových stránkách Provozovatele.

Nabízené balíčky služeb (informativně):

  • SILVER – 4999,- kč

  • GOLD – 6799,- kč

  • PLATINUM – 9799,- kč

  • STARTER – 11999,- kč

  • GENERAL – 14999,- kč

  • PREMIER – 19999,- kč

  • Rezervační poplatek – 4999,- kč

Jazykový test OOPT je zpoplatněn (899,- kč), avšak pokud je pro přijetí nezbytný, je u příslušných balíčků zahrnut v ceně.

Provozovatel může poskytovat slevy formou kupónů či časově omezených akcí.


6. Platební podmínky

Platba je možná výhradně bankovním převodem. Provozovatel vystavuje daňový doklad.


7. Digitální obsah a okamžité plnění

Služby zahrnují digitální obsah ve smyslu § 2389a občanského zákoníku (PDF, návody, videa, online kurzy, přístupy ke komunitě).

Klient výslovně souhlasí, že:

  • poskytování digitálního obsahu začne okamžitě po vyplnění přihlášky,

  • tímto souhlasem ztrácí právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.


8. Odstoupení od smlouvy

Klient může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od úhrady, pokud:

  • dosud nevyplnil přihlášku,

  • nezačalo poskytování žádného digitálního obsahu ani know‑how.

Právo na odstoupení zaniká:

  • okamžikem odeslání vyplněné přihlášky,

  • nebo uplynutím 14 dnů, pokud Klient přihlášku nevyplní.

Po zpřístupnění know‑how není možné službu vrátit, neboť se jedná o plnění, které je svou povahou nevratné.


9. Know‑how a duševní vlastnictví

Všechny materiály, postupy, konzultace, dokumenty, nahrávky, manuály, Discord obsah i interní procesy jsou duševním vlastnictvím Provozovatele.

Klient nesmí:

  • poskytovat materiály třetím osobám,

  • kopírovat nebo distribuovat obsah,

  • využít know‑how komerčně,

  • sdílet interní dokumenty či přístupy.

Porušení může být posuzováno jako zásah do autorských práv.


10. Odpovědnost

Provozovatel:

  • nezodpovídá za rozhodnutí zahraničních škol o přijetí/nepřijetí,

  • nezaručuje udělení víz či ubytování,

  • nezodpovídá za nesprávné údaje poskytnuté Klientem.

Provozovatel však poskytuje služby s vysokou odborností, s dlouhodobou mírou úspěšnosti (98 % u klientů, kteří se řídí doporučeními) a stovkami kladných recenzí.


11. Reklamační řád

Klient může uplatnit reklamaci, pokud:

  • služby nebyly poskytnuty v ujednaném rozsahu,

  • došlo k prokazatelnému pochybení Provozovatele.

Reklamaci nelze uplatnit na:

  • výsledek přijímacího řízení,

  • subjektivní očekávání Klienta,

  • služby, které již byly plně poskytnuty.

Reklamace se uplatňuje e‑mailem a Provozovatel ji vyřídí do 30 dnů.

Vracení poplatku se neposkytuje. Pokud je reklamace oprávněná, Provozovatel může nabídnout individuální řešení.


12. Partnerství a omezení odpovědnosti

Provozovatel spolupracuje s řadou zahraničních škol.

Tyto instituce jsou samostatné subjekty a Provozovatel nenese odpovědnost za:

  • jejich rozhodovací procesy,

  • kvalitu výuky,

  • organizační změny.


13. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Provozovatel zpracovává osobní údaje Klientů za účelem:

  • plnění smlouvy,

  • komunikace se školami,

  • administrativní podpory.

Podrobná pravidla zpracování jsou uvedena v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na webu.

Klient má právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování a přenositelnost dle GDPR a zákona č. 110/2019 Sb.


14. Závěrečná ustanovení

Aktuální verze je vždy zveřejněna na webu. Provozovatel je oprávněn podmínky aktualizovat.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách.
15.11.2025

VSTUPNÍ BEZPLATNÁ KONZULTACE

Co a kde máš zájem studovat? Na konzultaci ti najdeme nejlepší možnosti studia v zahraničí a vysvětlíme další kroky potřebné pro tvou úspěšnou přihlášku.

Vaše osobní informace budou použity pouze k zaslání relevantního obsahu. Kdykoli se můžete odhlásit. Vaše osobní informace nikdy nebudeme prodávat, pronajímat ani sdílet.